A Cube Facility Management Kft. 2015-ben új alapokra helyezte épületüzemeltetési tevékenységét. A tulajdonos eltökélt szándéka volt, hogy olyan modell szerint működjön a vállalat, ami a legmagasabb szintű ügyfélelvárásokra is választ tud adni, továbbá segít a megbízói oldalon az épületüzemeltetéssel kapcsolatban felmerülő kérdésekre adekvát választ adni. Olyanokra például, mint:
Miért kerül nekem ez ennyibe? „Mit kapok a pénzemért?”
Hogyan biztosítja a szolgáltató a termelés biztonságát?
Hol tudnék az üzemeltetésen megtakarítást realizálni?
Magyarországon egyedálló modellről van szó, ami a hazai facility management ágazatot tekintve irányt és sikeres jövőképet mutat. A Németországban éppen szabványosítás alatt álló és általunk implementált sztenderd a garancia arra, hogy az eddigi szolgáltatási minőség magasabb dimenzióba kerüljön.
Milyen hatással van ez az Ön vállalkozására megbízóként?
Kiemelkedő szolgáltatási minőség:
- a folyamatok tökéletes reprodukálása biztosítja a kifogástalan eredményt;
- az eredményességgel elkerüljük a meglepetéseket;
- a folyamatos magas szintű szolgáltatással elkerülhetőek a költséges magyarázkodások, egyeztetések (gondoljon bele, hogy mennyibe kerül a rendszeres meeting, megbeszélés).
Csökkenthető vezetői költségek:
- letisztult és világos szerepek és feladatok; az előzetesen egyeztetett munkaprogram és a szolgáltatás magas szintű minőségének segítségével csökkenhetőek az egyeztetések gyakoriságai, az egyeztetésre szánt idő a megbízó és a megbízott között;
- a teljesítéssel kapcsolatos igazolások/bizonyítékok és riportok miatt kevesebb kontroll szükséges;
- a teljesítmények igazolásának kommunikációja – elvégzett feladatok riportolása – biztosítja a magas szintű és transzparens szolgáltatást, ezért a megbízó a stratégiai fejlesztésekre és a változásmenedzsmentre tud koncentrálni.
Közös adatbázis:
- az aktuális szolgáltatással és berendezéssel kapcsolatos adatok, információk biztosítják a berendezések státuszának, állapotának transzparenciáját;
- a szolgáltatás tervezése és annak rendkívül precíz végrehajtása, mint alapvető minőségi tényező, erősíti a megbízóban azt a képet, hogy kimagasló teljesítményű szolgáltatást vesz igénybe.
Gyors és direkt kommunikáció a felek között:
- a világos feladatkiosztásokkal elkerülhető a hosszadalmas és improduktív kommunikáció;
- az adott folyamatért/berendezésért felelős vezető ismert, így egy információ direkt módon, és gyorsan megszerezhető;
- teljes mértékű hozzáférés a számokhoz, adatokhoz és tényekhez a Cube Facility Management Kft. rendszerében.
Egy kottából játszunk
- a különböző eredményeken alapuló dokumentáció, világos képet nyújt a szükséges intézkedésekről és aktivitásokról;
- a döntések mindkét oldalon transzparensek, mert ugyanazon adatokat és ismereteket használják föl.
Milyen előnye származik az Ön vállalkozásának ebből megbízóként?
- az szolgáltatás aktív tervezésével megteremti a gördülékeny folyamatokat és a magas flexibilitást;
- magas szintű szolgáltatás az együttműködés minden szintjén és minden fázisában;
- az innováció és a hozzáadott érték, az alapelvek és az eljárások átültethetősége miatt, más telephelyen is megjelenhetnek;
- alacsonyabb költségek
- a humánerőforrás magasabb hatékonysága,
- a jól működő folyamatok,
- a javítási és állásidők radikális csökkentése és
- a hibás teljesítések miatt végzett utómunkák elkerülésével;
- kevesebb reklamáció felhasználói oldalról;
- a szolgáltatás közvetlen értékelhetősége a közös adatbázisnak köszönhetően.
Amennyiben szeretne bővebben tájékozódni új épületüzemeltetési modellünkkel kapcsolatban, akkor jelezze a Cube Facility Management elérhetőségein: írjon a info@cubefm.hu címre vagy hívja a +36-30/990-8934 telefonszámot.
Cube Facility Management Kft. – Partner az alkotásban