Létesítménygazdálkodás szolgáltatásaink a magyarországi közép- és nagyvállalkozások számára. Bizonyára Önben is felmerült már a kérdés, hogy miért lehet érdemes egy facility managementre szakosodott céget megbízni épületüzemeltetéssel?
Összegyűjtöttünk néhány érvet:
- Egy létesítménygazdálkodásra szakosodott cég minden bizonnyal több tapasztalattal rendelkezik az épület menedzsment területén.
- Alaptevékenységéből – facility management – eredően kiterjedt beszerzési és alvállalkozói forrással rendelkezik.
- Ebből eredően (megrendelt mennyiség, folyamatos megbízások) kedvezőbb árat ér el a beszállítóknál és tisztában van a kapott szolgáltatás minőségével.
- Rendelkezésre állnak olyan szakmai előképzettséget, végzettséget igénylő humán erőforrások, illetve jogszabályi megfelelést megkövetelő tevékenységek, melyek bizonyos feladatok ellátásához elengedhetetlenek (érintésvédelem, villámvédelem, stb.).
- A különböző munkák elvégeztetése során nem kell több árajánlatot begyűjtenie, illetve vállalni annak a kockázatát, hogy rosszul választ és a későbbi garanciális jogát nem tudja érvényesíteni.
- Egy szakosodott cég hatékonyabban ki tudja használni erőforrásait, hiszen ez az alaptevékenysége (élő-, holt munka ráfordítás).
Összefoglalóan: garantáltan magasabb minőséget kap, alacsonyabb áron!
Melyek azok az érvek, melyek alapján úgy gondoljuk, hogy mi megfelelő beszállítója lehetünk a létesítménygazdálkodás területén?
- Cégünk széles körű referenciával rendelkezik – 10 év facility management tapasztalat -, melyben szerepelnek autóipari, elektronikai, irodaházi, logisztikai és egyéb szektorban tevékenykedő, neves cégek.
- Jellemző ránk, hogy proaktívan, a „jó gazda szemével” kezeljük az átadott ingatlanokat, mely megbízóink elégedettségét növeli. Ez bővebben azt jelenti, hogy minden, általunk észlelt, nem feltétlenül a mi felelősségi körünkbe tartozó hibát rögzítünk, jelentünk, illetve azonnal megoldási javaslattal is előállunk.
- Több éves tapasztalattal rendelkező munkatársakkal dolgozunk és ezt a kiválasztásnál is szem előtt tartjuk.
- Folyamatosan képezzük kollégáinkat a megfelelő minőségű szolgáltatás nyújtása érdekében.
- Figyelemmel kísérjük az új technológiák megjelenését, legyen szó karbantartásról, energiamenedzsmentről, stb.
- A folyamatos, magas szintű szolgáltatásnyújtásnak érdekében cégünk rendelkezik az MSZ EN ISO 9001:2008 és MSZ EN ISO 14001:2004 tanúsítvánnyal.
- Kidolgoztunk többféle csomagajánlatot a közép- és nagyvállalatok részére, hogy minden partnerünk megtalálja a számára legmegfelelőbb szolgáltatási – épületüzemeltetés, takarítás, kertészet, ipari alpinizmus -, és műszaki tartalmat (szolgáltatás terjedelme, rendelkezésre állási és reagálási idő, szolgáltatás árazása, stb.).
- Széleskörű szolgáltatási portfolióval állunk ügyfeleink rendelkezésére (műszaki- és infrastrukturális létesítménygazdálkodás).
- Rugalmasan kezeljük az ügyfeleink igényeit, mert legfontosabbnak a 100%-ban minőségi teljesítést tartjuk.
- Széles körű beszállítói és alvállalkozói kapcsolatunk a garancia a magas minőségre és az versenyképes árra.
- Természetesen az általunk elvégzett szolgáltatásra garanciát vállalunk, mely értelemszerűen érvényesíthető a folyamatos együttműködés keretében.
Hisszük, hogy minden cég az alaptevékenységében tudja a legjobb színvonalat biztosítani és a hosszú távú prosperitás érdekében erre a tevékenységre kell fókuszálnia. Az üzemeltető partnernek ezt az alaptevékenységet kell messzemenőkig kiszolgálnia, a megrendelő elvárásait 100%-ban kielégítve!
Amennyiben szeretne bővebben tájékozódni facility management szolgáltatásainkkal kapcsolatban, akkor jelezze ezt nekünk az: +36 30/990-8934 telefonszámon vagy az info@cubefm.hu email címen.